ראשל"צ • נהגי המוניות נגד התחבורה הציבורית בשבת

    נהג מונית נוסף, תמיר בסון, אמר למקומון כי: "גם ככה יש לנו קצת נסיעות לים ולתקופה קצרה, אז גם את זה לקחו לנו. כל זה כדי לרצות חלק מהתושבים, אבל מה איתנו, נהגי המוניות? כולנו ממורמרים מהמצב החדש
    ארי וידר No Comments on ראשל"צ • נהגי המוניות נגד התחבורה הציבורית בשבת

    האם המאבק של נהגי המוניות יעצור את התחבורה הציבורית בראשל"צ, בשבתות? • נהגי המוניות הצטרפו למאבק נגד פעילות התחבורה הציבורית בשבת • גורם חרדי בעיר אמר לאתר 'קול חי' כי "הלוואי שלפחות המחאה של נהגי המוניות תביא לעצירת היוזמה"

    צילום: Kobi Gideon / FLASH90
    נהג מונית נוסף, תמיר בסון, אמר למקומון כי: "גם ככה יש לנו קצת נסיעות לים ולתקופה קצרה, אז גם את זה לקחו לנו. כל זה כדי לרצות חלק מהתושבים, אבל מה איתנו, נהגי המוניות? כולנו ממורמרים מהמצב החדש
    8:26
    01.05.24
    חדשות קול חי No Comments on אזעקות בצפון; צה"ל תקף בחמישה מרחבים בדרום לבנון | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנה שעברה החלה לפעול בשבתות הקיץ בראשון לציון תחבורה ציבורית. גם השנה היא החלה את פעילותה בימי הקיץ. הפעלת התחבורה הציבורית נעשתה על ידי מספר פעילים צעירים שלמעשה הפרו לכאורה את הסטטוס קוו, וגרמו לחילול שבת רשמי והמוני.

    מדובר בקו אוטובוס שחוצה את העיר, עובר במקומות הבילוי המרכזיים ומגיע לחוף הים. הפעלת התחבורה בשבת, גרמה לחרדים רבים בעיר להביע את כאבם, אולם מאום לא עזר. כעת מצטרפים נהגי מוניות למאבק נגד פעילות התחבורה הציבורית בשבת, ולא, לא בגלל שהם הפכו לשומרי שבת, אלא דווקא בגלל שלדבריהם כמות ההכנסות שלהם פחתה. "כל שבת בקיץ היו לי לפחות ארבע-חמש נסיעות לים, עכשיו אין לי יותר מנסיעה אחת", אומר נהג מונית למקומון ידיעות.

    נהג מונית נוסף, תמיר בסון, אמר למקומון כי: "גם ככה יש לנו קצת נסיעות לים ולתקופה קצרה, אז גם את זה לקחו לנו. כל זה כדי לרצות חלק מהתושבים, אבל מה איתנו, נהגי המוניות? כולנו ממורמרים מהמצב החדש. "היקף הנסיעות שלי ירד ב־50 אחוז. מזל שהאוכלוסייה הרוסית עוד לא נחשפה ליוזמה הזו, כי הם עוד נוסעים איתנו. שיפצו אותנו על הפגיעה הזו".

    גורם חרדי בעיר אמר לאתר 'קול חי' כי "הלוואי שלפחות המחאה של נהגי המוניות תביא לעצירת היוזמה. לא שאנו חלילה בעד חילול השבת של נהגי המוניות, אבל זה לא דומה לעידוד חילול שבת המוני באמצעות תחבורה ציבורית".



    0 תגובות